نوشته شده توسط : درسا حسینی

بهترین مدل های اسپرسوساز را می شناسید ، با برترین مدل ها و پرفروش ترین اسپرسویاز ها آشنا هستید ، قطعا قبل از خرید یک اسپرسوساز کاربردی و با کیفیت نیاز است تا بهترین مدل اسپرسوساز و بهترین مارک اسپرسو یاز را بشناسید و با برترین برند های آن ها آشنایی کامل داشته باشد ، بنابراین ما در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین مارک اسپرسوساز پرفروش ترین ها را هم برای شما به همراه ویژگی هایشان شرح داده ایم تا با شناخت آن ها به خوبی بتوانید بهترین مدل اسپرسوساز کوجود را برای خود خریداری کنید . 

البته برای خرید بهترین اسپرسوساز حانگی موجود در بازار لازم است راهنمای خرید دستگاه اسپرسوساز را مطالعه کنید و سپس مطابق با نیاز و مصرف خود بتوانید ویژگی هایی که فکر میکنید باید در اسپرسوساز شما موجود باشد را برررسی و پیدا کنید .

 

اسپرسوساز واکاکو مدل Nanopresso
راهنمای خرید بهترین اسپرسوساز خانگی
نانوپرسو یک اسپرسوساز قابل حمل، محصول شرکت واکاکو (Wacaco) بوده. شما می‌توانید بدون نیاز به برق و تنها با نیروی دست خود برای پمپاژ، توسط این دستگاه قهوه اسپرسو دلخواه خود را تهیه نمایید. ابعاد مناسب و استفاده سریع و آسان از ویژگی‌های این محصول منحصر به‌فرد است و به‌دلیل وزن مناسب این محصول، به‌راحتی می‌توانید در خانه، محل کار، تفریح و… از طعم عالی نوشیدنی خود لذت ببرید. در این مدل، پودر قهوه و آب جوش هریک دارای محفظه مخصوص به خود است.

آموزش استفاده از اسپرسوساز دستی وکاکو Nanopresso
جهت استفاده از نانوپرسو در ابتدا قهوه آسیاب شده را به کمک پیمانه در فیلتر سبد قهوه قرار دهید سپس فشار کمی به سطح قهوه آسیاب شده وارد نمایید و آب جوش را در مخزن آب بریزید. حال پیستون را از حالت قفل به حالت پمپ تغییر دهید و شروع به چند بار پمپ کردن کنید تا اسپرسو عالی با خامه خارج شود.

این اسپرسوساز مناسب برای افرادیست که دوستدار طعم خوش قهوه در تمامی زمان و مکان‌ها هستند

قهوه ساز فلر «Feller» مدل CMT 90
قهوه ساز فلر

این قهوه‌ ساز برند آلمانی فلر دوکاره است و علاوه بر خروجی قهوه برای قوری یک خروجی آب جوش برای لیوان هم دارد که می‌توانید از آن برای مصارف دیگر مثل خوردن چای هم استفاده کنید. این دستگاه ۱.۸ کیلوگرم وزن دارد و نوع فیلتر آن دائمی است.

برخلاف دستگاه قبلی این قهوه ساز قطع‌کن خودکار هم دارد. دمای آب خروجی این دستگاه حدود ۸۵ درجه است که برای درست کردن قهوه فرانسه مطبوع است. گرم‌کن این دستگاه تا نیم ساعت بعد از آماده شدن قهوه آن را برای‌تان گرم نگه می‌دارد. ظرفیت قوری دستگاه ۱.۲۵ لیتر و توان مصرفی آن ۹۰۰ وات است.

اسپرسوساز دلونگی Delonghi AUTENTICA ETAM 29.660.SB
نوشیدنی سحرآمیز و دلخواه خود را در کمتر از سه دقیقه تحویل بگیرید. این اسپرسوساز بهره‌مند از تکنولوژی (One Touch Technology) به نام Autentica شناخته می‌شود دلونگی برای توصیف عملکرد فوق‌العاده این مدل اسپرسوساز خود عبارت از دانه تا فنجان (Bean to Cup) را به کار برده است تا نشان دهد چطور این دستگاه تمام اتوماتیک با قابلیت آسیاب کم صدای دانه‌های قهوه با ۱۳ درجه قابل تنظیم پودر قهوه‌ای تازه، خوش طعم و معطر با حفظ مواد مؤثر فراهم می‌کند. این دستگاه دارای مخزن شیر و قابلیت پیشرفته تولید کف شیر با عقربه‌ یکپارچه برای انتخاب تنظیم‌ میزان کف شیر به کمک سیستم LatteCrema برای تهیه کاپوچینو محبوب شما است. چرخه شستشوی اتوماتیک و رسوب‌زدایی این دستگاه با آب داغ و بخار خیال شما را از بابت تمیزی دستگاه راحت می‌کند.

بهترین اسپرسوساز خانگی مقرون به صرفه: دستگاه اسپرسو و کاپوچینوDeLonghi مدل EC155
این دستگاه، یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه‌های اسپرسو نیمه اتوماتیک خانگی است که دارای:

توان ۱۱۰ وات
گنجایش مخزن ۱ لیتر
ترموستات دوگانه
دیگ بخار از جنس استیل ضدزنگ
است که آب را تا دمای بهینه به جوش می‌آورد و با کمک آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌های ایتالیایی را تهیه کنید. به علاوه، قیمت دستگاه اسپرسوساز خانگی دلونگی نسبت به دیگر مدل‌ها بسیار مناسب‌تر بوده و آن را به محصولی ایده‌آل و مقرون به صرف تبدیل کرده‌است.

قهوه ساز دلونگی مدل BCO320
راهنمای خرید بهترین اسپرسوساز خانگی
اسپرسوساز «دلونگی» (Delonghi) مدل BCO320، بسیار ساده، زیبا، متفاوت و درعین‌حال کاربردی طراحی‌شده است. این محصول ساده، برای مصارف خانگی طراحی تولیدشده است. همچنین این اسپرسوساز دارای سینی چکه گیر هم است که بر نظافت و تمیزی روند کار، تاثیر زیادی دارد. از دیگر مزیت‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت درست کردن قهوه فرانسه با ظرفیت ۱۰ فنجان اشاره کرد. مدل BCO320 قابلیت درست کردن قهوه اسپرسو با ظرفیت ۴ فنجان به‌صورت هم‌زمان دارد. لازم به ذکر است که صفحه گرم نگه‌دارنده این محصول، می‌توان تا مدت زیادی، قهوه فرانسه شمارا گرم نگه دارد.

قهوه ساز همیلتون «Hamilton» مدل CH2811
قهوه ساز همیلتون

اما وقتش شده یک قهوه‌ ساز که قابلیت برنامه‌پذیری داشته باشد هم به شما معرفی کنیم. مدل CH2811 برند همیلتون به شما این امکان را می‌دهد تا بعد از قرار دادن آب و قهوه خام در دستگاه، زمان درست کردن قهوه را برای دستگاه مشخص کنید. به این ترتیب می‌توانید ساعت بیدار شدن‌تان را با ساعت درست کردن قهوه‌تان هماهنگ کنید و روزتان را با بوی خوش قهوه آغاز کنید.

ظرفیت قوری این قهوه‌ساز ۱.۵ لیتر است که می‌تواند جوابگوی یک خانواده یا تیم کاری پرجمعیت باشد! دستگاه قطع‌کن خودکار هم دارد و پس از آن‌که قهوه آماده شد اگر به‌طور دستی دستگاه قهوه‌ ساز را خاموش نکنید بعد از ۴۰ دقیقه به‌طور اتوماتیک خاموش می‌شود.

وزن دستگاه ۱.۷ کیلوگرم ، توان مصرفی آن ۹۰۰ وات و قیمتش زیاد نیست. با توجه به هم قیمت بودن این دستگاه و قهوه‌ساز فلر می‌توانید قبل از خرید تمرکز بیشتری روی مقایسه این دو با هم داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: